17-07-2017

Nieuwe website online!

Wow! Een gloednieuwe website online... Check it out! Op deze website vind je het laatste nieuws, een boel gave projecten en binnenkort een complete agenda van alle activiteiten van Stichting BOEL. Daarnaast zie je foto's en video's en stellen de initiatiefnemers achter Stichting BOEL zich aan je voor!

Omdat het archief van Stichting BOEL door de jaren heen aardig gegroeid is, wordt er nog steeds hard gewerkt om diverse projecten en artikelen van en over BOEL aan deze nieuwe website toe te voegen. Breng dus regelmatig een bezoekje of volg ons via Facebook!

19-12-2014

Nieuwe bus voor voedselbank

Op 21 december van het vorig jaar hebben we, zoals u wellicht nog weet, met Stichting BoeL onze BoeL’s Eye georganiseerd. Een benefietconcert waaraan een tiental Boxtelse bands en acts op vrijwillige basis meegewerkt hebben met als doel zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de lokale voedselbank. Die avond was een geweldig succes en een mooie aftrap voor de campagne om geld in te zamelen voor een nieuwe transportbus voor de Voedselbanken Boxtel, Haaren en Sint Oedenrode.

Afgelopen dinsdag heeft Alphons van der Heijden, de afscheidnemende voorzitter van de Voedselbank, de bus daadwerkelijk in gebruik kunnen nemen. We zijn heel erg blij dat we met zijn allen onze bijdrage hieraan hebben kunnen leveren en wensen de Voedselbank en haar cliënten heel veel plezier met dit nieuwe transportmiddel. Verder danken we Alphons voor zijn enorme inzet voor de Voedselbank, we wensen hem veel succes met zijn toekomstige activiteiten.

In bijgaand artikel welke afgelopen donderdag in het Brabants Centrum verscheen kunt u nog meer lezen over dit onderwerp.

06-12-2014

Lovende woorden over Boxtels 'Kojboj'-verhaal

Op 6 november 2014 verscheen een prachtig artikel over het Boxtelse 'De Goei, de Kwaai en de Lillike' in het Brabants Centrum. De zéér succesvolle totaal-theatervoorstelling die maar liefst 6 keer werd gespeeld in een uitverkocht Podium Boxtel. Wij zijn echt enorm trots op de mooie, lovende reacties die we hebben mogen ontvangen over onze totaal-theater-voorstelling en zijn dan ook trots op dit artikel geschreven door Henk van Weert.

Secretariaat:

Jan van Brabantstraat 42 | 5282 NV Boxtel | Tel. +31 (0)6 - 464 455 63

info@stichtingboel.nl | www.stichtingboel.nl

website builder. Create your website today.