CD 'BOEL'S EYE ON: De Voedselbank'

Deze Cd is verschenen ter gelegenheid van het benefietconcert voor de Voedselbank op 21 december 2013. Op deze Cd staan 13 kerstnummers uitgevoerd door lokale artiesten en bands die belangeloos mee gewerkt hebben. De totale netto-opbrengst van de Cd gaat, evenals de opbrengst van het evenement zelf in zijn geheel naar de lokale Voedselbank.

U kunt deze cd bestellen door een mailtje met uw adresgegevens te sturen naar info@stichtingboel.nl en het verschuldigde bedrag over te maken op onze rekening NL05RABO1525.62.729 t.n.v. Stichting BoeL o.v.v. ‘Cd Voedselbank’. Zodra de betaling binnen is sturen wij u deze cd toe.

CD 'Rond de Dommel'

Deze Cd bevat 14 prachtige liedjes. Ook de eerder verschenen nummers ‘Over de brug’ en ‘Genade’ staan op deze Cd.

U kunt deze cd bestellen door een mailtje met uw adresgegevens te sturen naar info@stichtingboel.nl en het verschuldigde bedrag over te maken op onze rekening NL05RABO1525.62.729 t.n.v. Stichting BoeL o.v.v. ‘Cd Rond de Dommel’. Zodra de betaling binnen is sturen wij u deze cd toe.

BOEL UITGAVEN

Specials uitgegeven door Stichting BoeL